У КЗ «ІППОЧО» відзначили Всеукраїнський день психолога
23 квітня 2025 року з нагоди Всеукраїнського дня психолога фахівці психологічної служби Чернівецької області взяли активну участь у науково-методично-практичному вебсемінарі «Психологічна безпека особистості в закладах освіти». Захід організували КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області» спільно з Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи НАПН України. До участі долучилися понад 270 практичних психологів і соціальних педагогів із закладів дошкільної, загальної середньої, професійної та фахової передвищої освіти. Загалом було зафіксовано 194 під’єднання до онлайн-конференції.
На початку вебсемінару з вітальними словами до учасників звернулися академік НАПН України, доктор психологічних наук, професор, директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Віталій Панок; кандидат педагогічних наук, в.о. директора КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області» Наталія Куриш; а також кандидат історичних наук, заступник директора з науково-методичної роботи цього ж інституту Тамара Богачик.
Під час вебсемінару було представлено низку змістовних і професійно цінних доповідей. Своїми напрацюваннями та досвідом поділилися кандидат психологічних наук Надія Лунченко, яка очолює лабораторію прикладної психології освіти при УНМЦ; фахівці психологічної служби Чернівецького обласного навчально-реабілітаційного центру №1 Мар’яна Вовчук та Інна Кот; практичний психолог Вижницької спеціалізованої школи-інтернату ім. Назарія Яремчука Лариса Паламарюк; психолог Чернівецького обласного центру естетичного виховання «Юність Буковини» Лілія Соловaн, а також кандидат психологічних наук, завідувач науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи КЗ «ІППОЧО» Діана Романовська, яка є також старшим науковим співробітником лабораторії прикладної психології освіти УНМЦ.
Вебсемінар став важливою подією для професійної спільноти та ефективною платформою для обміну знаннями, ідеями й підтримки психологічної безпеки в освітньому середовищі.