Куди звернутись у разі булінгу?
До кого звернутися в ситуації булінгу?
- до поліції за номером «102»;
- дорослим, кому ти довіряєш (це можуть бути батьки, вчитель або спортивний тренер, медіатор, старший брат/старша сестра, інші родичі);
- до психолога, соціального педагога або класного керівника;
- до Центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді;
- до дільничного офіцера поліції;
- до служби у справах дітей;
- до працівників ювенальної превенції;
- до працівників медичного закладу;
- до громадських організацій, які працюють в сфері захисту прав та інтересів дітей.
З будь-якими запитаннями про булінг і не тільки, ти можеш звернутися на
Національну дитячу «гарячу лінію»:
0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних)
або 116 111 (безкоштовно з мобільних).
Тут ти можеш довірливо розповісти про свою ситуацію.
Основними принципами роботи Національної дитячої «гарячої лінії» є анонімність і конфіденційність.
Чому діти телефонують на Національну дитячу «гарячу лінію»? Тому що довіряють – бо вже раз телефонували і отримали допомогу; знають, що їхні історії нікому не розкажуть, якщо вони самі цього не захочуть; дзвінки безкоштовні;
консультанти або консультантки не бачать номера телефону, з якого ви телефонуєте;
бо хочемо і можемо допомогти вам; бо розділимо ваш радісний настрій з вами разом.
Національна дитяча «гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю з 12:00 до 16.00 (години можуть змінюватися).